dilluns, d’agost 05, 2013

Tornem-hi!

Uuuff!! Quant de temps sense escriure en el blog.
He tornat.
He estat absent uns mesos per temes personals, però ja torno a ser aquí.
Per ser sincera, fa molt que estic rumiant què he de dir i ara... no sé trobar les  paraules  amb sentit. Suposo que es tracta d’aquesta estranya mania meva d'intentar no mostrar-me vulnerable davant la gent...
Encara sóc aquí i encara tinc pensat ser-hi. Només necessito una mica més de temps per acabar d'organitzar la meva vida. En aquest temps en el que no he escrit res, han passat moltes coses.
Vull  oblidar les coses dolentes i arriscar-me i somiar en coses noves i brillants.
 Sóc d'aquestes que sempre diuen:  No estamos locos!!  Sabemos lo que queremos!!
Algú va dir alguna vegada que les nostres empremtes no s'esborren de les vides que toquem. 

He somiat desperta i  us vull desvetllar el meu  somni.
 John Lennon va dir :
 -Un somni que somies tu tot sol es només un somni. Un somni que somies amb algú és una realitat. Vull fer-ho realitat!!!!

                                               SEULEMENT POUR ELLES 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada