dimecres, de febrer 06, 2013

Amor a primera vista


Fa temps que en el meu univers de les sabates va entrar la marca Muxart. Va ser l'any 1996 quan vivia a Terrassa, al Vallès Occidental. Molt sovint baixava a Barcelona amb els ferrocarils de la Generalitat i si podia sortia amb temps per poder encantar-me pels aparadors.(m'encantava). Sortia de casa,una nau del Vapor Ros al carrer del Racó, 15, pujava pel Puig vell, arribava al carrer Font Vella,(un carrer per encantar-s'hi), i a la Plaça Vella (aquí parada obligada per prendre un cafetó al Meson).

Carrer  Major avall i Portal de Sant Roc fins a la Rambla d'Egara on hi ha l'estació.
Va ser al Portal de Sant Roc a l'aparador de la Sabateria Carreras, Uohhhhh!!!  em vaig enamorar d'aquestes sabates blaves de pell de serp. Al principi em semblaven cares i una mica surrealistes, però vaig fer  tot el trajecte amb les sabates al cap. Les compro??? ... no les compro?? 
L'endemà vaig tornar a l'aparador, les vaig mirar i remirar i me les vaig emprovar, però encara no les vaig comprar tot i agradar-me molt i molt. 
No sé si van passar gaires dies fins que les vaig comprar. Però aquí les tinc les meves sabates de pell de serp blaves.


Amb el temps aprenem a valorar i admirar les coses tal i com són i, en aquest cas, això es ART!! Sabates amb un disseny innovador i original, sabates d'una estètica elegant i exclusiva i, sobretot, sabates d'una comoditat excel.lent.




1 comentari: